Deklaracja dostępności
Wstęp deklaracji
Data publikacji strony internetowej: 
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Nie wszędzie jest spełniony minimalny kontrast tekstu do tła, na jakim się znajduje. Udostępniono mechanizm umożliwiający zmianę kontrastu.
 - Część obrazów nie posiada tekstu alternatywnego.
 - Niektóre filmy udostępnione na stronie nie posiadają napisów.
 
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
 - Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
 
Deklaracja została sporządzona na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) – na poziomie podstawowym i wybranych elementów poziomu średniego oraz o narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE – https://wave.webaim.org.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Wygląd i tekst
Udostępniono mechanizm ułatwiający przeglądanie treści przez osoby niedowidzące, który umożliwia:
- zmianę rozmiaru czcionki;
 - zmianę kontrastu;
 
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Darii Karlik
- mailowo prawodlagospodarki@amu.edu.pl
 - lub telefonicznie 61 855 25 10.
 
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie, podaj:
- swoje imię i nazwisko,
 - swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
 - dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
 - opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
 
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Fundacji Akademickie Centrum Analiz Prawno-Biznesowych:
- Daria Karlik,
 - Adres: ul. Karola Libelta 26/4, 61-707 Poznań,
 - e-mail: prawodlagospodarki@amu.edu.pl.
 
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.